RECENZE: FOTOKNIHA OD SAAL-DIGITAL.CZ

Tak a je tu druhá recenze hned po dvou dnech, protože v @saaldigital_cz jsou neskutečně rychlí a už včera mi přišla fotokniha za recenzi! Avšak včera už mě nechytla psací nálada.

Fotoknize též dávám ⭐95%⭐!

Nechci se opakovat (viz příspěvek o fotosešitu), program na tvorbu fotoknihy Saal digital – radost s ním pracovat, je to prostě pro každého. A ono občas držet se hesla "v jednoduchosti je krása" není vůbec od věci. A když tam nebudete dávat žádné rámečky, žádné texty a ozdoby, je to vážně raz dva.




Mám tedy jediné mínus a to uvidíte na fotce. I přesto, že jsem si dávala velký pozor aby fotografie nezasahovala za linky, stejně jsou o kousek useknuté… Takže asi je třeba dávat pozor, že z fotky ubyde ještě trošku.



Kvalita fotek je perfektní. Barvy téměř jako v PC při nejvyšším jasu.

A co dalšího mě moc těší je, že fotografie rozložená na dvě stránky působí jednolitě, přechod mezi stranami není téměř znát.




Veliké plus k zabalení. Oproti fotosešitu byla fotokniha ještě obalená pěnovou folií, takže neměla šanci se nijak poničit!



Jediný můj malý mínus je, že fotokniha přišla lehce vlhká. To už je podruhé, co mi přišel balíček od PPL navlhlý. Minule to byly knihy. A to prostě není nic příjemného. Takže ideálně ještě fotoknihu dát do igelitu, aby nebyla v samých „promokavých“ materiálech.



Celkově ale veliké díky :)



Spolupráce s @saaldigital_cz perfektní. Potvrzení o přijetí objednávky téměř okamžitě. Doba dodání byly v mém případě 4-5 pracovních dní. Můžu jedině doporučit.


Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články