#0007 Penálek/větší kosmetická taštička

Zatím se rozhodně necítím jako někdo, kdo by měl dělat návody - tedy někomu říkat, co má dělat, když sama zatím dostatečně tápu. Ale zato se Vám ráda pochlubím svým výsledkem.
Inspirace byla především toto video. Ještě že je youtube plný návodů. Ale stejně bych to chěla vyřešit knihou. Momentálně mi tedy přibyla kniha na wishlistu a to konkrétně Láska na první steh, myslím, že to bude dokonalá knížka pro mě... úroveň asi tak jako šití pro tuponě.

Ideální je, že na tyhle malé kapsičky není potřeba příliš materiálu. Stačilo mi pár kousků plátna (rozměry kapsičky jsou 20x11 cm), přes metr stuh, jednu krásnou kočičkovou stuhu, zip 20 cm a dva knoflíky (dohromady tak okolo 80-100 Kč). I když se snažím pečlivě, tvorba nezabere víc jak třičtvrtě hoďky. A žádná velká práce to není (A obvzlášť ne na tomhle stroji, co nezkouší moje nervy.), stačí trpělivost a hlídat si rovnej steh. Tentokrát jsem ani nic nešpendlila, už si docela zvládám hlídat šití přeložený látky.  A nakonec je to takový malý potěšení. Uvidíme, jaká bude reakce. Tentokrát jde o maličkost pro babičku.



Ale vypadá to, že budu opravdu hodně otravná a spoustu dárků budu řešit vlastní výrobou. Samozřejmě to neznamená, že bych to plánovala odfláknout. Ale ne každej je takovým dárkem nadšenej.

Ale vezměte si, za kolik se běžně kupují takovéhle malé látkové doplňky... penál, kosmetická taštička... To si to radši vytvořím přesně podle vlastních představ. Možná ne dokonale. Nebo to nebude takové, jako věci z krámu, jenže o tom to přeci je :) Nechci věci jako z krámu, chci věci, u kterých si někdo řekne "tak to je fakt dobrý, to by mě nenapadlo..."... samozřejmě do toho se dostanu asi někdy bůhví kdy, ale i tak... Originalita má svoji hodnotu! Docela mi trvalo najít něco, co mě bude bavit, u čeho budu moct být kreativní a co mi aspoň trošku půjde. Bohužel focení mě na nějakou dobu úplně přestalo bavit. Nebaví mě tahat zrcadlovku. Nemám ráda úpravu digitálních fotografií... nejradši bych se vrátila k foťáku s kinofilmem. Malování a kreslení mě taky docela přešlo... připadalo mi, že ať se snažím sebevíc, výsledky jsou jako nějakého dítěte z druhé/třetí třídy... tak jsem taky přestala... nemá cenu se tlačit do něčeho, co nepřináší výsledky. Se strojem mám šanci koupit si hezkou látku a galanterii, vydržet s trpělivostí a dojít k výsledku, co se dá použít i vypadá esteticky pěkně. Alespoň doufám.
Co na to říkáte vy?

Vaše Špenátka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Starší články